Förlust & Krångel

Ja nu har man hållt på att ändra design fram och tillbaka som sagt blir aldrig nöjd, som sagt hade jag kunnat gjort själv så hade det inte varit så svårt. Men nu kan jag inte det.
Så blev det förlust på bägge korpmatcherna idag, tråkigt. Men man spelar ju inte direkt på blodigt allvar utan bara för skojskull.

Vet inte riktigt vad jag ska göra sen, tror det blir att duscha och sen läsa lite grann till tentan. Det är jobbigt att läsa när det är så mycket text som man ska försöka komma ihåg och sådär. Men det ska nog gå det också. Vill ju lyckas och då ska jag ge mig fan på att jag ska det också.

Just nu gör jag inte så mycket mer än allt krångel som jag har hållit på med angående bloggen.

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: