Fredag & Bowling

Idag är det Fredag och de man har gjort är att man har gjort lite på uppgiften om datavirus eller skadlig kod om man ska vara exakt. Sen så har man varit och spelat bowling också :p Slog mitt rekord på en serie med 1 poäng , så mitt nya rekord är alltså 146 :P Haha, fast det hade varit bättre om det hade varit mera, men är iaf glad över att jag slog de. Sen för övrigt så har jag inte gjort så mycket.

Just nu så kollar jag på Ambulans - Först på olycksplatsen på tv4 fakta. Det är ett bra program de.

Angående tävlingen om inviten så kommer den att försvinna ganska snart eftersom det kan inte vara 3st som är med och tävlar. Om det inte blir flera som är med så kommer tävlingen att raderas. Så kom igen nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: