Har tråkigt.

50 feta frågor, vågar du?

Utseénde

1. Vilken ögonfärg har du: Blå
2. Hur lång är du: 172
3. Vilken hårfärg har du: Brunt
4. Långt eller kort hår: Långt
5. Piercingar i anisktet: Inga.
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Nöjd med den jag har.
7. Hur lång skulle du vilja vara: Någon centimeter längre skulle inte skada.
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: - Brunt, alltså den jag har.
9. Vill du ha kort eller långt hår: Långt
10. Skulle du vilja ha piercingar, isf vart: Jadu, ingen aning.



Senaste du

11. Åt: Mat
12. Drack: Påskmust xD
13. Du fick sms av och vad de stod: Kommer jag inte ihåg.
14. Svar: -
15. Vem sov du med sist? - Själv.
16. Kramade: Min syster
17. Kysste: - Ingen
18. Kollade film med? - Ensam
19. Du spydde: Vet inte.
20. Du skrattade: Igår..



Kärlek

21. Är du singel: Ja.
22. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då: En person..
23. Gillar du någon just nu: Nej, har gett upp sånt skit.
24. Är detta ett seriöst förhållande?: Har inget.
25. Vill du vara singel: Nej.
26. Vill du gifta dig: Vet inte.
27. Nuvarande Pojk/Flickvän: Har ingen.
28. Vad är de bästa med din kille/tjej?: Har fortfarande ingen.
29. Vill du ha barn med honom/henne?: Nångång i framtiden
30. Hur länge har ni varit tillsammans?; De varade i 6 månader , sen sket de sig :/
31. Är han/hon snygg? - Mm, när jag var tillsammans med honom.



Vänskap

32. Den som vet mest om dig: Familjen
33. Den vän som du har känt längst: Rebecca
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Vet inte, både och.
35. Någon du saknar att umgås med: Jo.
36. En av dina bästa killkompisar: Vet inte.
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig: Har jag säkert.
38. Den du har mest minnen med: Rebecca, tror jag.
39. Bra vänner du inte träffar ofta: Mm, har jag säkert.
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Har jag säkert.




Övrigt

41. Musiksmak: Olika.
42. Sport: Håller inte på med någon.
43. Galen eller lugn: Lugn
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra: Haha, sjunger inte bra xD
45. Dricker du alkohol: Inte så speciellt ofta.
46. Har du hört att du borde bli modell: Nix,
47. Lov eller skola? Lov :p
48. Otrogen eller trogen?: Trogen.
49. Mobil eller hemtelefon? : Mobil
50. Vad tänker du på just nu: Inte på något speciellt för tillfället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: