Lördag & Tävlingen

Idag är det lördag och man har nästan nyss vaknat och vet inte riktigt vad jag ska göra för nånting de får väl dagen utvisa kanske :P Haha. Kanske ut & knalla i de vackra vädret som vi har fått, de skulle inte vara fel att göra det.
Igår skrev jag ingenting men jag var och pantade burkar, var ner t skoaffären och sen handlade. Det var ungefär de som jag gjorde. Sen så spelade jag sims som var ganska så länge sen sist man gjorde de :p

Angående tävlingen med tanke på att det är 4 st som är med så ger jag de några dagar till för att få flera. Ni kan fråga era kompisar att de ska vara med och tävla. För er som kanske är nya här det är så att jag har en tävling om en invite till filmtjänsten voddler, Visst det kanske inte är världens bästa tävling men de är alltid något. Och vet man att det kommer att fungera så kanske man kommer på flera.

Reglerna i tävlingen är att man ska motivera varför just du ska vinna denna invite. Så svårare en så är det inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: