Måndag & Mystiskt Kuvert

Idag är det måndag och ny månad också, denna gång är det Mars ;p haha. De börjar närma sig vår om man har tur, fast just nu ser det inte direkt ut som att de kommer bli någon vår på ett bra tag. För nu vräker det ner snö, inge skoj alls.
Var och hämtade posten nyss och så hade det kommit ett stort mysiskt kuvert i brevlådan som tydligen var till mig. Så då tänkte jag har väl inte beställt någonting eller så, när man kom in så kollade jag vad det var i kuvertet och de var en District 9 keps xD Haha, ni vet ifrån filmen. Var med i en tävling ifrån filmtoppen.se och då vare så att man kunde vinna filmen och sen de andra kunde man tydligen vinna en keps då. När jag blev med i tävlingen så tänkte jag nej jag kommer väl inte att vinna så la ingen större energi på den, men så hade jag tydligen vunnit den här kepsen. Personligen tycker jag att den är väldigt ful inget som passar mig, funderar på att ha en tävling om den där kepsen, det måste ju finnas någon annan som vill ha den eller så skänker jag bort den till ngn. Haha. Får väl se vad jag gör av med den där. Har ingen användning för den nu på vintern ändå så det kvittar.

Just nu så gör jag inte så mycket, kollar på tv. Ska ut och skotta snö snart tror jag, inge kul alls i huvudtaget. Men det är någonting som måste göras dessvärre.


Thirza

haha lite roligt är det ju ändå! ;)

PUBLICERAT DEN 2010-03-01 KLOCKAN 22:11:02
BLOGG: http://thirzapoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: