Måndag, Skickat in & Sista Chansen

Idag är det Måndag och jag har inte skrivit på några dagar det är för att jag inte har haft nån lust att göra det. Men så är det väl för alla någon gång. Jag har iaf inte gjort så mycket i helgen har pluggat och skickat in uppgifter, sen resten har varit slappning:p Idag har jag dessvärre inte gjort så mycket, anledningen är att jag vaknade för ett tag sen. Vet inte riktigt vad det blir idag får väl se vad det blir helt enkelt, ska nog panta burkar så jag får pengar tills jag ska på bio på söndag. Då äre rätt bra att ha lite extra pengar.

Angående tävlingen så är absolut sista chansen idag, sen tar jag bort den pga att det inte är nog många som är med i den. Så det är ingen som kommer att få denna invite pga att det är för få personer som är med. Just för tillfället är det 3 personer och det är alldeles för lite. Så under dagen så kommer den att försvinna.
Får väl kanske komma på någonting bättre.


Emelie

Varför tar du bort tävlingen?

Det är ändå 3 stycken som är med och tävlar.



PUBLICERAT DEN 2010-03-08 KLOCKAN 14:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: