Onsdag, Besviken & Korpen

Idag är det Onsdag och det man har gjort är att jag har pluggat till tentan sen så har man kollat på några CSI avsnitt, har nämnligen börjat kolla om på säsongerna. Är på 3:e säsongen nu ;p haha, ska köpa den 8:e säsongen sen när jag har råd. När man kollade mailen idag så hade man fått svar ifrån teknikmagasinet där jag sökt jobb och där fick jag tyvärr ingen anställning. Menmen, som sagt man är aldrig ensam om att söka ett jobb, det brukar vara flera 1000 som söker om det är ett populärt jobb. Så har man sökt ett på statoil här där jag bor, men har ingen större förväntan på att få de. Men har man inte försökt då lär man inte få någonting.
Så lite besviken blev jag när jag inte fick det. menmen.. skit i de.

För övrigt idag så har jag inte gjort så mycket mer, försökte kolla på en film på voddler de bara dampa så de struntade i att kolla på den.

Just nu så kollar jag lite smått på tv, ska iväg och spela korpen klockan 19:00. Så det är väl de som man förbereder sig på sen :p haha.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: