Onsdag, Problemet med voddler & Sökt Jobb

Idag är det onsdag och som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit på ett tag, ibland blir det så att man struntar i och skriva någonting när man inte kommer på nå att skriva. Men iaf under tiden som jag inte har skrivit nånting så kanske ni undrar om problemet med voddler blev löst. Ja det blev de faktiskt, och mina invites var kvar. Och pga att de har krånglat så kanske jag ger er en dag extra tills den 13 Mars ist. Men än så länge så är det 12 Mars som gäller. Så drar jag vinnaren på bloggen senare.
Men nog om det dära. Jag har iaf inte gjort så speciellt mycket, har bowlat, sökt jobb. Mer än så har jag nog inte gjort :p Haha. Har sökt jobb på Teknik Magasinet i Örebro :p Får väl hoppas att man får det. Så har man även sökt till semestervikariat också inom barnomsorgen. Får väl se hur det blir.

För övrigt idag så hade jag tänkt att städa, panta burkar, fixa lite "matsäck" till skolan imorgon lr vad man ska säga xD haha. , sen funderar jag på att ta en liten promenix när det är så fint väder ute :P Kan dock behövas att få lite extra energi.
Det är väl de som jag hade tänkt iallafall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: