Onsdag, Sista Korpmatchen & Canal+ kanalerna

Idag är det Onsdag och det var några dagar sen som jag skrev men som sagt man har inte lust varje gång att skriva nånting vettigt som folk vill läsa. Det har inte hänt så speciellt mycket med tanke på att klockan bara är halv 1 ungefär så, men det jag hade tänkt göra är att städa tror jag, sen blire att spela den sista korpmatchen :P Får hoppas man får vinna iaf 1 gång :) Med tanke på att vi bara har tagit poäng och inte vunnit nångång.
Så märkte jag en sak idag när jag bläddrade bland alla dessa tv-kanaler som jag har att det gick att kolla på canal+ kanalerna, detta har jag inte kunnat gjort förut :P Fast det hade inte spelat mig någon roll om jag hade fått dom eller den andra tvn. Haha.

Den sak som inte är bra är att jag inte ens har börjat med uppgiften som ska vara inne nästa vecka, får väl ta och göra den. Anledningen till att jag inte har hunnit gjort den är att man dels har läst så mycket till tentan när man hade det. Sen har inte boken som jag ska ha till uppgiften inte kommit heller, då äre inte så lätt. Men ska göra det jag kan utan boken, så får jag väl se vad det leder.
Men en sak är iaf bra att jag fick godkänt på förra uppgiften :) bra det iaf.
De har fortfarande inte kommit upp någonting om min nya kurs. ååh blir galen xD

Just nu kollar jag på tv, ska ta och göra nått åt min uppgift.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: