Söndagar & Johan Falk - Leo Gaut

Ja det är rätt segt med söndagar det händer inte så mycket precis, sen så ni vet det vackra vädret som jag skrev om igår det blev en väldig vändning kan jag säga. Det har kommit en massa snö inge trevligt alls kan jag säga.
Denna dag har väl inte blivit så händelserik men har varit hos moster och hälsat på var och lånade millenium trillogin och hennes usb-minne med musik i. Fast det fanns inge som var av intresse i de så de blev inge.
Sen så har man väl inte gjort så speciellt mycket mer, har kollat på Män som hatar kvinnor. Vet inte riktigt om jag ska kolla på Flickan som lekte med elden också idag eller om jag ska göra det någon annan dag. Med tanke på att filmerna är ganska långa att kolla på.

Så börjar man bli smått trött på designen på bloggen också, man är ju en såndär som vill byta å hålla på hela tiden. Man blir liksom aldrig nöjd utan man vill ha något annat. Hade jag varit bra på att göra egna så hade jag gjort det naturligtvis. Men tyvärr så är det inte så.

Just nu så är det Johan Falk - Leo Gaut på fyran, de är en bra film. Har bara sett den typ 1 gång, så detta blir andra gången. De blir nog att köpa dom alla 6st så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: