Tisdag & 112 på liv och död

Idag är det tisdag och det har väl inte hänt sådär speciellt mycket idag. De har väl inte varit världens bästa väder heller, de har nämligen snöat inge kul alls. Kan det inte bli vår någon gång. Man kan nästan börja undra om det ens kommer bli någon för att det har kommit ner så mycket snö. Sen dels så kommer det nog att bli en så kallad vår flod pga. att de har kommit ner så mycket snö i år därför så tror jag att det kommer bli så. Skulle inte direkt vara någon nyhet.De jag hade beställt ifrån lycknis hade kommit idag efter i sådär 100år sen xD ungefär. Men har i alla fall fått de, och de kommer att betalas när jag får pengar.

Har även beställt nya körkortsboken också, men den betalar inte jag. Som tur är:p haha.

Just nu så kollar jag på 112 på liv och död, det är en svensk serie. Kan rekommendera er att kolla på de.

 

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: