Torsdag, Föreläsning & Inviten

Idag är det torsdag och då ska man till universitetet på föreläsning, ska bli intressant faktiskt att höra vad läraren har att säga idag :p hehe. Innan de så ska jag duscha & lite andra sysslor. Som får tiden att gå :p haha. De är tråkigt att behöva vänta. Men de ska inte vara så svårt att komma på någonting att göra.

Skrev ingenting igår för hade ingen lust och sen dessutom så gjorde jag lite på uppgifterna som jag har fått. Det är alltid gött när det är klart och att man känner sig nöjd med de.

Vill bara påminna om att det är alldeles för få personer som är med i tävlingen om inviten till voddler, så vill helst ha minst 10personer skulle vara bra om det blev mera också. För det är ingen idé att det är någon tävling om knappt ingen är med, inge trevligt alls. Ni kan väl fråga era kompisar om de vill vara med så det blir flera. Annars tar jag bara bort tävlingen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: