Torsdag & Livräddarna på Bondi Beach

Idag är det torsdag och det känns faktiskt som man ska på föreläsning men det ska jag inte, med tanke på att det är tenta på lördag. Och så har jag suttit och läst en massa nu och har tagit en liten paus, ska fortsätta snart igen. Måste verkligen klara detta och jag har gett mig fan på det också.
Har även betalat mina räkningar också, så slipper man se dom ;D haha.

Ska för övrigt på bio idag filmen börjar 18:00 så får väl se när man ska åka. Ska dit med moster och hennes pojkvän. Tänkte shoppa lite innan ;P haha, ska leta efter en klänning som jag har sett i katalogen hos h&m och sen ett par leggings. Får hoppas jag hittar det jag vill (: annars blire säkert nånting annat :P

Just nu så kollar jag på Livräddarna på Bondi Beach :P


Hare bra// Swampeen
gabriella,

vadå för klänning? :)

PUBLICERAT DEN 2010-03-25 KLOCKAN 22:30:03
BLOGG: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: