Torsdag, Vunnit & Sveriges värsta bilförare

Idag är det Torsdag och de har inte hänt så speciellt mycket, blev ingen föreläsning pga att föreläsaren är på semester och sen att det är tenta nästa vecka. Så har haft hemstudier och har gjort klart en uppgift i IT-grundkursen som jag läser, så har skickat in den och är nöjd med den. Hoppas på att bli godkänd.
Så har man även varit och bowlat med moster, kände att det skulle bli lite träning innan korpmatchen som är på måndag det är dubbelmatch då. Får se hur det går.
Så har jag även läst lite till tentan, så man kan prestera bra på den. Har även fått veta att den ska vara på svenska och inte på engelska som den först skulle vara på. Men jag vet inte, kan förbereda mig för att det kommer att vara på engelska ist för svenska.
Nog om det dära :p haha.

Har även vunnit 2st biobiljetter också :) Jag var med i en tävling på tidningen som universitetet i örebro har och jag vann :) hihi, rätt roligt när man vinner nånting som man först inte trodde.

Just nu så kollar jag på Lyxfällan de är ett bra program och man lär sig en del om hur man ska göra med sin ekonomi. Alltså tänk att folk kan ha så höga skulder som dom har, helt otroligt.
Så har man även kollat på Sveriges Värsta Bilförare och jag förstår inte att folk har fått körkort i huvudtaget, de verkar liksom som att de har fått det hem i brevlådan xD Haha. Som sagt de som är med ska inte ha nå körkort tycker jag. Menmen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: