Ben & Jerry Glass och Unga mödrar

Ja då har man testat Ben & Jerry glass den var dyr den 49kr för 500ml ungefär ingen billig glass direkt. Men den var rätt okej den som jag provade, tror den hette Half baked eller nå. Den jag skulle ha testat var cookie nånting, men de får väl bli någon annan gång :p haha. Med tanke på att den är väldigt dyr så kommer jag inte att köpa denna glass så speciellt ofta.

Snart är det Unga mödrar också, eller ah det börjat kl 17:00 :p så innan det blir det väl att plocka ur diskmaskinen och fixa lite. Annars blire väl ett jävla liv.


En fråga bara vilka är det som kan se hela min blogg, för en del ser bara halva :S


Hare bra// Swampeen


gabriella,

det var ju det jag sa att den hoppade och krånglade, så det är ju inte bara för mig den krånglar.. men så har det varit länge..

PUBLICERAT DEN 2010-05-17 KLOCKAN 17:53:59
BLOGG: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: