Fredag 14/5-10

Idag är det Fredag och ja som sagt klockan är inte ens 12 och de har inte hänt så speciellt mycket utan det är skit väder som vanligt. Hoppas det blir bättre väder nästa vecka. Så tråkigt när det regnar.
Så vill jag på bilbingo men har inga pengar fast skulle kunna panta säcken med burkar som står nere i källarn. Så man får ihop några kronor iaf. Det är så tråkigt att behöva låna av andra, fast skulle jag låna av någon släkting så vet dom att de får tillbaka pengarna när jag får pengar. Gäller samma med kompisar.
Får väl se om de blir av eller inte, kan vara hemma å mysa fast då träffar man inge folk. Men är det uppehåll ungefär vid den tid som de börjar så kan jag nog kanske ta mopeden dit, skulle de bli regn så äre bara jag går in i såfall eller tar med regnkläder. Som sagt det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder :P Haha, eller skriver man så? xD jag vet inte.

Skulle va roligt att veta vilka det är som läser min blogg, så kommentera gärna :) Fast jag ser på statistiken i för sig. Men ändå :P Med tanke på att jag läser mina kompisars bloggar så.

Tycker ni att jag ska skriva dagen och datumet i rubriken ist? :)


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: