Fredag 28/5-10

Idag är det Fredag och jag har städat hela nedervåningen de blev att dammsuga, dammtorkat, plockat ur diskmaskinen, plockat i ny disk, hängt tvätt, diskat de som inte får plats och sen lagat mat. Så det är ungefär det som jag har gjort hittills idag :p Ska hänga upp en maskin till sen får det vara bra.
Väntar fortfarande på det där sms:et ifrån posten om att jag ska hämta sakerna ifrån cdon som tydligen inte får plats i brevlådan. Så får väl se om det kommer nå :p Har precis kollat vart det är någonstans på posten.se och det var tydligen i Tomteboda, fråga mig inte vart de ligger nånstans. Klockan 13:20, så lär det ju vara här idag eller senast på måndag, orkar inte vänta så länge :p haha.

Just nu kollar jag på en film som heter Sånt är livet på canal+ sf kanalen , den är inte världens bästa film direkt menmen.. Haha.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: