Lördag, CSI, Görbillige & Äntligen Midsommar

Idag är det Lördag och dagen började med att man vaknade typ ve 8 inge trevligt att vakna tidigt men iaf så kollade man på några avsnitt CSI, sen när klockan blev runt 1 så cyklade jag till Görbillige Nicklas, hittade lite små saker bara inget märkvärdigt :P Sen så köpte man sig en bingolott också, alltså tror nog att jag börjar bli en pensionär som sitter och spelar bingolotto på söndagar xD hahaha, men det är rätt skoj att spela :P Får väl hoppas man vinner någonting imorgon :) När man kom hem så satte jag mig ve datorn nere och lyssnade lite på musik och spelade betapet typ:p Sen så började man städa vid 4 draget någongång, och pratade i telefon samtidigt :p haha, när jag hade städat klar på mina syskons rum så cyklade man till Ica och hyrde en film med Moster och sen köpte vi pizza :) Gött var det iallafall :P

Så kollade vi på filmen och de blev Äntligen Midsommar, den var rätt bra :P Lite smått rolig på några ställen i filmen :P Kan rekommendera den till er som gillar komedi :) Hehe.
Just nu så har man precis kollat på finalen av körslaget, där Kalle Moreus och hans kör vann :) Grattis till vinsten. Har dock inte sett ifrån början så :p


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: