Lördag & Örebro

Idag är det Lördag och man har varit vaken sen 7 imorse för att man har varit i Örebro på universitetet och gjort omtentan kändes bra när jag gjorde den iaf. Så efter att man hade gjort den så blev det att knalla ifrån universitetet till centrum. Det kändes i fötterna kan jag säga för att skorna som jag hade inte direkt var för att gå så långt med. Men man hittade till centrum iaf och där så blev det lite shoppande (kommer bild på de imorgon eller nå).
Så åkte man med 4 bussen hem så var hemma ve halv 6.

Det var en sammanfattning av det som hände under dagen.

Just nu så kollar jag på Virus i bataljonen på tv4 , väldigt roligt äre iaf att kolla på för den som har humor :p


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: