Måndag 24/5-10

Idag är det Måndag och ny vecka, denna dag kommer att bestå av att man ska försöka göra klart en uppgift som ska vara inne senast 23:59 idag. Den är inte lätt att göra, men allt är inte lätt när man läser på universitet. På tal om universitet det är så att jag har sökt lärarprogrammet och sen 2 andra kurser så får helt enkelt hoppas på att jag kommer in :) Skulle va roligt. För förskolelärare vill jag ju bli så, sen att det lönar sig att plugga vidare. Med tanke på att man ska vara utbildad överallt osv.

Just nu så gör jag inte så mycket, ska duscha och hänga tvätt snart. Sen kanske jag ska med till Karlskoga och besikta husvagnen, men vet inte riktigt än. Får väl se vad det blir för nånting. Ska testa mobilblogga nångång också, får se hur de funkar xD Vet inte om min telefon klarar av de men de märks väl.


Hare bra// Swampeen
Emelie

Tack så mycket ;)

PUBLICERAT DEN 2010-05-24 KLOCKAN 11:51:31
BLOGG: http://emeliiiegrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: