Måndag 31/5-10

Idag är det Måndag och det som kommer att hända är att jag ska plugga till tentan på lördag och sen gäller det bara att hitta en sovplats på Fredagen, får hoppas jag hittar nån annars är det ganska så hört. Så har mina grejer från cdon kommit också :p Hörlurarna var lite små men de var bra ljud i dom iaf och datamusen har jag inte hunnit testa :p haha. Sakerna är iaf betalda. Så får hoppas att sakerna håller.

Som ni kanske vet så har jag sökt inom semestervikariaten och jag blev nekad precis som jag alltid blir när det gäller ifrån Kommunen i denna byhöla. Men va fan hur ska jag kunna få några erfarenheter om jag inte får någonting? Förstår mig inte på de som har hand om de där skiten ! De jävliga är ju att det tar typ sina släktingar eller någon familjemedlem först, det är väl bättre att man tar de som aldrig har fått nå jobb och får erfarenheter.
Kan säkert skriva flera rader om detta skit!


Just nu så är man sur pga de som jag har skrivit innan, kommunjävel !


Hare bra// Swampeen
gabriella,

är ju så det är.. nuförtiden är man tvungen att ha "kontakter" för att få jobb..

PUBLICERAT DEN 2010-06-01 KLOCKAN 13:08:48
BLOGG: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: