Måndag, Helgen & Promenerat

Idag är det måndag och det har inte hänt så speciellt mycket om man ska uttrycka sig så. De ända man har gjort är att man har käkat mat ifrån bruksbaren och denna gång blev det Stekt strömming och mos, de var enormt gött. Så har man hoppat lite studsmatta.

 

Det som man har gjort i helgen är att man på fredagen var på bilbingo, vann tyvärr ingenting där. Sen på lördagen så blev det lugnt. Även på söndagen samma sak och så spelade man bingolotto och jag vann 100kr alltid nånting. Det är ungefär det som jag har gjort i helgen. Så har jag även sökt 3st nya kurser till hösten återkommer när jag har fått besked på om jag har kommit in eller inte.

 

Just nu så har man varit ute och promenerat med moster, de var skönt ute men de blåste lite mycket ibland. Har även köpt bär till bärmuffisarna som jag ska baka imorgon hade jag tänkt.

 

Blir nog duschen snart eller kanske badkaret får väl se vad det blir.

 

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: