Mycket sysslor

Har hunnit med mycket sysslor nu har varit iväg och lämnat böckerna på biblioteket, pantat burkar, handlat, hängt tvätt, lagat mat och ätit. Det som återstår är städningen, får se om den blir av. Finns egentligen inte så mycket att städa egentligen. Men det är alltid mycket trevligare när det är rent och fint :)
Så just nu så slappar jag bara, kollar på Anmäld försvunnen på tv4 fakta.

Det som jag väntar på ska börja är Unga Mödrar, de börjar kl 17:00 :P Så innan det har jag nog städat färdigt, om jag har någon lust att göra det. Eller det handlar väl egentligen inte om lust utan det är mer vilja. Fast säger man en sak så är det mycket bättre att ta hand om de. Jaja.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: