Onsdag 19/5-10

Idag är det Onsdag och ja som ni kanske ser så har jag ändrat designen, denna gång har jag faktiskt gjort de själv :) Det var en färdig design först som jag har ändrat efter vad jag tycker är fint. Får hoppas ni som läser tycker det är lika fint som jag tycker :) Och nu ska alla kunna se denna. Som man brukar säga övning ger färdighet :P Så lär mig någonting nytt varje gång.
Får väl se vad det blir för nånting idag :p några saker vet jag att jag ska göra och det är lämna böcker på biblioteket, panta burkar och ev städa. Sen blire väl att tvätta de sista som finns att tvätta. Inge roligt att tvätta menmen..
Så blire väl jag som får laga mat också antar jag. Men frågan är bara vad jag ska göra :p

Just nu har jag precis lagt in den nya designen :P Och kollar lite smått på tv inget bra. Även om man har rätt så många kanaler så finns det inget och kolla på xD haha. Inte bra.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: