Onsdag 26/5-10

Idag är det Onsdag och solen har lyckats kolla fram också bland molnen, så det är bra gött med sol :) Dagen kommer att bestå av att jag ska göra klart en uppgift som ska in imorgon och sen har jag en till men den ska in i början på juni, men det är så mkt bättre att allting är klart innan dess :P Sen ska jag iväg och fylla på mitt busskort, fixa nånting att ha med sig imorgon under föreläsningen, sen plugga som jag nämnde innan, städa för det behövs verkligen i detta rum alltså. Så det kommer bli ganska mycket att göra idag, så det är bara att sätta igång. Ska käka lite frukost först och sen blire att sätta igång, för dessa saker görs inte av sig själva om man säger så :p haha.

Igår så beställde jag lite saker till datorn ifrån http://www.cdon.com och då blev det ett par nya hörlurar till datorn för de gamla börjar på och ge sig lite grann, och sen en ny datamus. En rosa äre också xD haha :p


Just nu så gör jag inte så speciellt mycket, ska snart klä på mig kläder och sen blire att göra alla dessa saker.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: