Tisdag 25/5-10

Godmorgon på er ! Ja ni kanske undrar varför jag är vaken nu? Ja det kan bero på att jag inte kunde sova längre än till klockan 8a. Så ja då fick det bli så att jag är vaken. Som sagt så är inte klockan så värst mycket men får väl se vad dagen kommer att bestå av, det är iaf skit väder ute om man ska uttrycka sig så. Det regnar till och från.
Tycker det kan vara sol ist :p Mycket bättre.
Det ända som jag har planerat eller ah planerat är väl ingenting man gör när man ska betala sina räkningar, det är ett måste tyvärr. Dock har jag bara 2st så det är ingen fara :P Haha.

Nej får helt enkelt se vad dagen kommer att bestå av.

Just nu nördar jag bara ve facebook :P


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: