Tisdag, OC & Bärmuffins

Idag är det tisdag och det har inte hänt så speciellt mycket mer än att jag har kollat på några avsnitt av OC, har nämligen börjat kolla om på säsongerna. Varför det vet jag inte riktigt. Har en skiva kvar på CSI. De är träligt när man inte har alla säsongerna av CSI. Men ska iaf köpa säsong 8 sen när jag får råd.

Vet inte riktigt vad det kommer att bli för nånting mer idag, tror det blir att börja på inlämningsuppgifterna. Så man i alla fall har börjat med en av dom eller alla 3 som jag har. Hinner alltid klart i tid, men nackdelen är att man sitter uppe halva natten för att få klart en. Har suttit uppe till kl 02:00 ett par ggr. Inge trevligt.

Ska försöka ha ett ”schema” för de hela att typ inom vissa tider så ska jag plugga och andra ska jag göra någonting annat som ”paus” eller vad man ska säga. Får väl försöka hitta någon rutin eller nå kanske.

Tror även att mitt paket med min bok ifrån adlibris kommer idag. Så de blir väl att ta mopeden till OKQ8 för att hämta den. Boken väger nästan 2kg. Då är det med kartong.

 

Just nu så kollar jag på Biggest Loser, inte världens bästa program. Men det är spännande att se när de går ner i vikt. Väntar även på att posten ska komma också. Får väl se om det kommer nå intressant. Haha.

Ska nog även baka bärmuffins idag och negerbollar (ursäkta ordet men jag säger faktiskt så) För idag äre negerbollens dag xD det är nå påhitt som nån har hittat på. Haha. Lite löjligt kanske.

 

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: