Tisdag, Plugga & CSI

Idag är det Tisdag och det har inte hänt så speciellt mycket än iallafall, igår så skrev jag ingenting de jag gjorde då var att jag satt uppe till kl 02:00 med inlämningsuppgiften men tidigare under dagen så hände det faktiskt inte så mycket mer än att jag höll på med uppgiften. Så städade man även igår blev så fint så :P Kändes bra när alla dammråttor var borta och sängen fixad så :p
För övrigt så ska jag nog plugga, de måster göras verkligen. Annars blir jag aldrig klar med kurserna och sen dels så måste jag plugga till omtentan också. Vet precis vad jag ska läsa osv. Så idag blire nog en pluggar dag eller det BLIR en pluggar dag.
Har även beställt boken för utvecklingspsykologin. Inte en dag försent.

Kanske kommer ett inlägg senare idag :p

Just nu så kollar jag lite på tv och har nyss kollat på CSI. Nej nu blire plugga.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: