Torsdag 20/5-10

Idag är det Torsdag och så ska man till örebro på föreläsning som vanligt :P Haha, tur att man har fått boken nu då. Har börjat läsa en hel del faktiskt, så jag har iaf fått en inblick i vad det handlar om :P Ska ta halv 12 bussen in, för jag tänkte plugga och försöka få någonting gjort :) Så är några uppgifter ur världen iaf :P haha.
Så är det väldigt fint väder ute också :) 22 grader varmt, det är ju helt underbart ju ! :) Tror nog att det är flera som håller med mig. Enormt gött kan jag bara säga, så blire leggings idag också (: haha.

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket faktiskt, njuter av det vackra vädret ute :) Har fixat matlåda också :p Så hade man tydligen fått pengar av morsan så man kunde handla till att laga mat, men sen så kom hon på med att jag ska ju till Örebro, så det sket ju sig :p Men pengarna fick jag behålla :) hihi.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: