Torsdag 27/5-10

Idag är det Torsdag och det som kommer att hända är att jag ska till Universitetet på föreläsning :P Innan det så ska jag duscha och sen städa lite grann. Det ser inte så speciellt vackert ut överallt om jag ska vara ärlig.
Vet inte riktigt varför jag är uppe så här tidigt, menmen.. Ska iaf ta halv 3 bussen in :P Får hoppas att mina saker ifrån cdon går ner i brevlådan :p Annars får jag hämta ut det imorgon istället, med tanke på att jag inte är hemma senare idag.
Så tänkte jag när jag är på universitetet att jag kunde lämna tillbaka böckerna som jag har lånat på universitetetsbiblioteket för då sparar jag ju pengar på att skicka tillbaka dom :p Haha, det var ju nästan smart xD

Just nu så kollar jag på tv, det finns ingenting att kolla på :p menmen..

Finns det någon som vet en bra sida där man kan beställa lösnaglar på ? Som ska ha ett skapligt pris.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: