Torsdag, Skit väder & Lyxfällan

Idag är det Torsdag och det har inte hänt så mycket pga att det inte är världens bästa väder heller, de har regnat hela dagen och natten. Har typ bara kollat på tv och OC. De är inge kul när det är skit väder ute, för då kan man inte göra nånting. Igår så kollade man på Alvin och Gänget både 1:an och 2:an. Dom var bra faktiskt :p Så har man även lånat Avatar av moster, får väl se när det blir att kolla på den.

Så har man även fått reda på att man inte kommer ha kvar dataskärmen så länge till bara för att personen som jag har lånat den av ska ha tillbaka den innan den personen skulle bort i över en vecka :S alltså va fan ska man med en dataskärm till när man ska på semester? Kan någon svara mig på den frågan? :S Sjukt låter de iaf.
Så snart har man ingen dataskärm.. I för sig jag sitter inte så speciellt mycket vid den stationära ändå så de kvittar. Nångång när jag blir "rik" som man brukar säga så blire en ny dator med skärm och allt. Så får väl klara mig med min bärbara dator till den dagen kommer.

Just nu så kollar jag på Sveriges fulaste hem på 3:an, sen efter de blire Lyxfällan :p Dock är det sista avsnittet. Tråkigt.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: