Universitetet

Just nu så sitter man på Universitetet sen typ 1 timme och 25 minuter för att vara exakt. Har försökt hitta någon vetenskaplig artikel som ska höra ihop med boken som vi använder i psykologin. Men har inte lyckats hitta någon som var tillräckligt bra och den måste ju dessutom kunna kopplas till boken. Jaja, jag hittar nog en snart.
Kanske får börja med min andra uppgift som jag har, det är om Informationssäkerhet som jag hade om på en annan uppgift. Och det handlar typ om samma sak som jag hade innan. Jaja, det blir väl typ att göra likadant.

Sitter och väntar på att föreläsningen skall börja, den börjar kvart över 5. Så det är ett tag kvar tills dess.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: