Lördag & Kortfattat

Idag är det Lördag och man vaknade kl 8 för att man gick och la sig halv 10 på kvällen igår. Det var för att man hade varit vaken sen 5 på morgonen så :p Gårdagen bestod av att man var på universitetet, sen så när man hade slutat på Universitetet så blev det att ta bussen in till stan och träffa Emelie en sväng tills jag skulle med 14:00 bussen hem :) Vi gick runt i affärer och käkade på La Baugette , de var länge sen man träffades :) Får bli lite oftare när man har skaffat lägenhet :P När det nu kommer hända xD Haha.

Lite kortfattat om Torsdagen också, skrev ingenting här utan på den andra bloggen.
Jag var som vanligt på Universitetet på föreläsning och sen blev det att åka hem med bussen, kommer inte riktigt ihåg när jag slutade men tror det var runt 16. Sen när man kom hem så blev det väl inte så mycket mer än att man gick och la sig tidigt för att man skulle upp tidigt :P Inge kul, menmen.


Just nu gör jag inte så speciellt mycket, eftersom klockan bara är runt halv 9 på morgonen så har det ju sina orsaker :P Får se vad det blir :p
Bara så att ni vet så kommer jag nog inte att blogga så mycket på denna just.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: