Här var det länge sen man var..

Ja här var det länge sen man var inne på :p Ni vet att jag har en annan blogg som jag nämnt i ett annat inlägg som jag skrev för länge sen eller väldigt länge sen skulle jag säga :p
Det som hänt sen jag skrev här sist är att jag har fått ett jobb inom Barnomsorgen som Barnskötare som jag är utbildad till ;d Dock som timvikare men har fått rätt skaplig lön ändå ;D Hoppas på en heltidstjänst snart och att jag får en lägenhet också.
Det är ungefär det som har hänt,  men annars så står allting i den andra bloggen http://swampeen.blogspot.com . Där skriver jag allting som jag gör i princip allt från jobb till shopping typ ;d hehe..

Jaja nu tänker jag inte skriva här nå mera ;p tjarråå

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: