29 Maj

Ja då var man tillbaka här också, har lagt upp några inlägg på min gamla blogg också.
Idag har jag tvättat och blev klar runt halv 1, under tiden så blev det att gå och fixa nya p-piller och sen hämta ut dom på apoteket. Sen blev det att hämta mat och sen ner i tvättstugan å hämta tvätten.
När jag hade ätit så blev det en middagslur på soffan innan jag duschade och sen gick jag på en Informationsträff angående ett jobb jag har sökt. Så får se hur det blir med de.
Har haft lite och göra som ni ser.
Efter träffen så blev det att cykla hem och äta lite mat som blev kvar av de jag hämtade, var förresten kinamat jag åt :p Sedan kollade jag lite på tv och tog de lugnt.
Just nu har jag precis varit och handlat lite. Nu kollar jag på Big brother ;D
Vem tycker ni ska vinna? Amandus, Annica eller Hanna J?
Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: